luni, 5 decembrie 2011

STOP INDIFERENTEI


CAMPANIA "STOP INDIFERENTEI"
PERIOADA DE DESFASURARE : 05.12.2011 - 26.12.2011

OBIECTIV :  ACORDAREA DE AJUTOARE, EXCLUS BANESTI, UNUI CAMIN DE BATRANI SAU UNUI SAT "UITAT DE LUME"
LOCATIA : INCA NESTABILITA, IN FUNCTIE DE PARTICIPANTI.
DETALII : email : advocatedevill@yahoo.com
BLOG :     www.devilladvocate.blogspot.com
                  www.noisuntemromania.blogspot.com
MODALITATEA DE DISTRIBUIRE : DIRECTA, LA FATA LOCULUI.
BUNURI ACCEPTATE : ORICE BUN FOLOSITOR UNUI VARSTNIC, MANCARE, PRODUSE NEALIMENTARE,ETC


NU SUNT ACCEPTATE SUME DE BANI CA DONATIE. DOAR ANUNTATI SUMA DE BANI PE CARE VA GANDITI SA O DONATI IN CAMPANIE, URMAND CA LA FATA LOCULUI DVS. SA CHELTUITI ACESTI BANI IN VEDEREA ACHIZITIONARII DE PRODUSE ALIMENTARE - NIMENI ALTCINEVA NU VA AVEA ACCES LA BANII DVS!!

DECLAR DESCHISA ACEASTA CAMPANIE
VA ASTEPT PE TOTI CEI CARE VOR SA AJUTE

WWW.NOISUNTEMROMANIA.BLOGSPOT.COM





logo campanie
STOP INDIFERENTEI





Cei care vor sa afiseze logo-ul campaniei o pot face copiind poza urmatoare.

28 de comentarii:

  1. EU O SA PARTICIP PENTRU INCEPUT CU SUMA DE 1000 DE RON.
    POATE MAI STRANG PE PARCURS!

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelentă initiativa!Sper sa iasa bine.
    Înscrie-ma si pe mine cu 500 ron si mai am niste haine vechi,merge?Dya
    PS : am trimis nr de telefon pe mail asa cum ai spus.astept sa ma suni sa vedem cum facem.Respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dya : WELCOME
    Normal ca merg si hainele..orice este de folos!
    Multumesc!
    o sa te sun in cursul zilei de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept un raspuns la mail. A.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aecxandra : am transmis..astept confirmarea ta!
    Cu mutumiri....

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma BAG.sunt pentru d'aia intru cu 200 de ron si niste haine!merge?
    trimis mail cu date de contact.astept sa ma suni!TARE FRATE!TARE!

    RăspundețiȘtergere
  7. XERES : Bravos omule...sunt mandru de tine!
    Merge orice!!
    te sun mai tarziu!
    DANKE!

    RăspundețiȘtergere
  8. AM TRIMIS MAIL! INTRU SI IO IN JOC.PUN LA BATAIE NISTE HAINE SI 100 DE RON!SPER SA FACEM TREABA!BAFTA DEV.Carmen

    RăspundețiȘtergere
  9. Oameni buni sunt si eu cu voi! Eu sunt dispus sa donez hrana si ma gândeam la niste cozonaci ceva sau dulciuri.nu stiu daca este bine dar pot sa mao vin si cu vreo 200 de ron.nu este mult dar si la mine este criza.merge?deci trimit mail si astept sa ma contactezi da?hai ca trimit acu'.BAFTA SI SA NE FIE DE BINE!

    RăspundețiȘtergere
  10. Intru si eu...pot doar cu hrana si haine...deocamdata..vad ce mai reusesc intre timp.... trimit mail imediat...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. FreziaViridis : multumesc din suflet....TOTUL CONTEAZA!!
    Numele tau va fi afisat in fereasta din dreapta unde sunt trecuti tori participantii la rubrica
    Campania STOP INDIFERENTEI!
    Te voi contacta pentru mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Radu :cozonaci?mmmmmmm....haide ca mi-a venit apa in gura:) ok...trimite mai...te contactez!multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  13. PRIETENE ,ESTE CEVA FANTASTIC ! ! ! OAMENII CHIAR AU SUFLET !
    SINT PREZENT !
    DOAMNE AJUTA !

    RăspundețiȘtergere
  14. ALT-OM : stiam eu ca nu poti sta deoparte!:)
    Te-am imbratisat...o sa te sun maine! esti pe lista din drapta blogului!
    doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. stiai ca esti un inger?daca nu las' ca-ti psun eu acum!Nu-mi vine sa cred ceea ce faci.celalalt blog al tau este atat de diferit fata de ce am gasit aici.
    Intru si eu la donatii
    am niste haine de la mamaie
    si suma de 150 ron
    Acum trimit mail cu datele de contact!
    HAIDE CE PUTEM SA FIM ROMANI!

    RăspundețiȘtergere
  16. Crissa : welcome! nu sunt nimic...fara voi...NIMIC!
    celalalt blog este altceva..alta tema...:)
    buna asa..sa fie primite....or sa se bucure enorm!
    in ceea ce priveste suma de bani...tine-o la portofel...cand o sa facem actiunea ...o sa avem ce cumpara crede-ma!
    ROMANIA TE IUBESTE!

    RăspundețiȘtergere
  17. pai si toti care vor sa faca asta sunt din orase diferite nu-i asa cum o sa faci sa-i strangi?

    RăspundețiȘtergere
  18. Florina Raita : stabilim o locatie si ne strangem toti acolo..marea majoritate deja nu mai lucreaza sau sunt in concedii.
    Pentru cei care trimit produse si nu au posibilitatea transportarii lor, le pun la dispozitie o masina pentru a le transporta.
    Chiar daca sunt orase diferite, PUNCTUL DE INTALNIRE ESTE IMPORTANT....DACA VREI SA FACI UN BINE...NICIO DISTANTA NU ESTE MARE! NU?

    RăspundețiȘtergere
  19. eu cu mare bucurie pot sa dau 20 de lei , adica 200 de mi in banii vechi de exemplu dar nu mi se pare o suma mare de aceea nu am zis nimic, pentru ca am 16 ani nu am salariu ;)) dar acesti bani i-as da din toata inima mea:x

    RăspundețiȘtergere
  20. Florina Raita : Cum nu??..orice este primit!!!:)) este apreciabil cu atat mai mult cu cat nu ai un salariu....MULTUMIM!!!
    SA FIE PRIMITI!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. vreau si euuu!cum procedam?

    RăspundețiȘtergere
  22. simplu...inscrie-te prin postare sau mail...de restul ma ocup eu...si inca ceva...ia-ti un nume...cu siguranta ai unul..lasa commenturile anonime:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ceea ce faceti aici este minunat!sunteti de alreciat toti fara nicio excepţie!Particip si eu alături de voi cu suma de 500 roni si niste haine.mai primiţi un camarad?cLARa

    RăspundețiȘtergere
  24. cLARa : bien ai venit...camarade!!...si astfel dorinta-i gata:)
    ROMANIA TE IUBESTE!! si noi nu putem sa spunem decat..MULTUMIM!....
    trimite-mi un mail...si stabilim eventualele detalii!

    RăspundețiȘtergere
  25. SE POATE SI MAI BINE...SI EU STIU ASTA...SI VOI STITI ASTA!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. CAUTAM CAMARAZI..CAMARAZI CARE SA IMPARTA ZAMBETE....NU SE MAI BAGA NIMENI??:)

    RăspundețiȘtergere
  27. MEA CULPA
    MA SIMT DATOR CELOR CARE CHIAR AU CREZUT IN ACESTA CAMPANIE , CARE S-AU „ INSCRIS“ CREZAND IN CEVA .
    AM INTRAT SI M-A PRINS ACEASTA POVESTE PENTRU SENTIMENTUL CE IL POTI AVEA CAND REUSESTI SA ADUCI O BUCURURIE IN SUFLETUL UNEI FIINTE , MARTOR IMI ESTE BUNUL CA MI-AM DORIT ….
    MOTIVUL ….. NU ESTE DOAR UNUL , ELIMININD CEL IN CARE UNELE EVENIMENTE M-AU INCURCAT FINANCIAR , SINT SI ALTELE DE ALTA NATURA .
    CEI CARE AU VOTAT SI IMI REZERV DREPTUL SA IAU IN CONSIDERARE DOAR PE CEI CU BLOG , NU AU INTELES ESENTA ACESTEI CAMPANII , SAU EU AM INTELES-O GRESIT . AM VRUT CA FIINTELE CARORA LE INTINDEAM UN COZONAC , UN KG DE ZAHAR , ETC , SA SIMTA SI EU SA SIMT CA EXISTA O PUNTE SUFLETEASCA .
    CEI FARA BLOG ….. AZI V-AM CAUTAT ACTIVITATEA AICI PE BLOGOSFERA SI CU SURPRINDERE AM DESCOPERIT CA UN “ RADU “, UN “ XERES “ NU EXISTA SAU EXISTA DAR SINT ADUNATI INTR-UN GRUP “ETNIC” ( O PRIETENA SPUNEA CA UNII ANONIMI AR PUTEA FI BOZGORII NATIONALISTI )
    IMI CER SCUZE DE LA CEI CARE AU CREZUT IN ACEASTA CAMPANIE SI IN MOD DEOSEBIT , TIE DEVILL , CEL CARE AI INITIAT ACEASTA CAMPANIE .
    SA AVETI PARTE DE TOT , PE MASURA SUFLETELOR VOASTRE !

    RăspundețiȘtergere

Roman pentru roman...